25.10.12

eat this foxy ...

... 't is een idee, misschien niet heel praktisch (hoewel dat daar toch echte kippen waren in de 'jardin de la paix' te Bitche) noch goed voor enig free-range label of zeer grote aantallen (edoch wie heeft er meer dan een kip per persoon Nodig ?), maar bijzonder effectief me dunkt ... tegen kippenhokplunderaars en al. Want jada jada, natuur-en-wel-laten-leven, ge wordt dat wel beu op den duur, dat ze uw (kippeke-kost-al-te-rap-tegen-de-10-euro-en-ik-vind-dat) duur, de kiekes van onder uwe neus komen halen.

eat this foxy

4 comments:

madame boerenerf said...

En het is nog mooi ook. Het kippenverblijf dan. De poppen zou ik er niet bijnemen :-)

Jo Vanvoorden said...

moet ge nog kippekes hebben? ze hebben me er 5 aangeboden, maar ik heb al genoeg met 2 kippekes. Ze legge naar het schijnt mooie grote bruine eieren en zijn nog maar een jaartje oud.

the666bbq said...

woef, consider that a yes ;-)

bart said...

En nochtans, een simpel automatisch kippenluikje dat 's morgens open gaat en 's avonds dicht... sedert we dat hier hebben geen 'accidenten meer' (hout vasthouden).